#22 MoM Merytorycznie o Marketingu
MoM to spotkania przeznaczone dla pasjonatów marketingu. Integrujemy ludzi zawodowo związanych z branżą marketingową oraz wszystkich tych, którzy są zainteresowani tą tematyką. Celem spotkań jest wymiana doświadczeń i kontaktów, a także przekazanie merytorycznej wiedzy i zainspirowanie do efektywnego budowania biznesu poprzez wdrażanie nowych trendów i usprawnianie aktualnych działań marketingowych.
- JAKUB BĄKAŁA
Facebook Performance ExpertPerformance
Director w agencji Form Up
Analityk i strateg w zakresie mediów digital ze specjalnością w obszarze Social Media. Szerokie doświadczenie zdobył współpracując z takimi agencjami jak Socializer, Lubię to, Isobar, Carat, Vizeum, iProspect oraz Mediacom. Prowadził projekty dla największych marek ze wszystkich branż, zarządzając zespołem analityków. Obecnie pełni funkcję Performance Directora w agencji Form Up i odpowiada za wyniki wszystkich prowadzonych przez agencję kampanii.
Czy już optymalizuję pod sprzedaż?
Performance marketing zyskuje na znaczeniu w działalności wielu przedsiębiorstw i jest wręcz kluczem do działalności firm opartych na internecie. Sprawdź jak obecnie prowadzisz swoje kampanie i co możesz zrobić lepiej. Zacznij optymalizować swoje działania nie tyle pod koszty co pod faktyczną sprzedaż.
- ARTUR ROGUSKI
Obecnie product manager w serwisie FAKT24.PL należącym do Grupy Onet-RAS.
Wcześniej w magazynie branżowym Brief.pl oraz Ogilvy Interactive.
Autor serwisu Why so social (whysosocial.pl) poświęconego mediom społecznościowym oraz marketingowi.
Poza tym wykładowca oraz prelegent na imprezach branżowych.
Jak angażować na Facebooku?
Słów parę o tym jakie treści angażują w mediach społecznościowych i dlaczego. Odpowiemy sobie również na pytanie dlaczego jesteśmy obecni w takich serwisach jak Facebook czy Instagram.