Specjalizacja:
E-marketing / e-biznes, e-commerce, SEO/SEM, nowe media, analityka, edukacja, Leadership, budowanie marki, produktywność, praca w IT, CX (Customer Experience), Employer Branding
Prezes Zarządu agencji e-commerce i e-marketingowej Ideo Force Sp. z o.o.
Wykładowca studiów podyplomowych Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie oraz Uniwersytetu Łódzkiego. Ekspert Questus (CIM) w zakresie Digital Optimisation oraz Digital Customer Experience.
Autor i opiekun wielu kierunków studiów podyplomowych – między innymi w Uczelni Techniczno-Handlowej w Warszawie oraz Wyższej Szkole Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie.
Autor metodyki 12-kroków optymalizacji cyfrowej, narzędzia diagnostycznego „E-marketing Self Diagnostic Tool” oraz koncepcji 4-pozimów marketingu.
Członek grup roboczych w ramach eIzby oraz IAB.
Angażuje się w rozwój startupów – był mentorem w Startup Weekend, SAMSUNG INKUBATOR oraz Rzeszów Startup Akcelerator. Był członkiem komitetu oceniającego w akceleratorze "IDEA Global".
Jest doradcą, trenerem i konsultantem. Prowadzi szkolenia oraz kursy. Wykonuje badania oraz ekspertyzy e-marketingowe. Jest autorem książki „E-commerce – sztuka budowania zaufania” oraz współautorem m.in. „E-marketing – kompendium dla menadżerów” oraz „Content Marketing – współczesny poradnik po marketingu treści”.
Posiada stopień naukowy doktora w dyscyplinie nauki o komunikacji społecznej i mediów z zakresu e-commerce (pozacenowe elementy wpływające na sprzedaż w sklepach internetowych).
Wykładowca studiów podyplomowych Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie oraz Uniwersytetu Łódzkiego. Ekspert Questus (CIM) w zakresie Digital Optimisation oraz Digital Customer Experience.
Autor i opiekun wielu kierunków studiów podyplomowych – między innymi w Uczelni Techniczno-Handlowej w Warszawie oraz Wyższej Szkole Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie.
Autor metodyki 12-kroków optymalizacji cyfrowej, narzędzia diagnostycznego „E-marketing Self Diagnostic Tool” oraz koncepcji 4-pozimów marketingu.
Członek grup roboczych w ramach eIzby oraz IAB.
Angażuje się w rozwój startupów – był mentorem w Startup Weekend, SAMSUNG INKUBATOR oraz Rzeszów Startup Akcelerator. Był członkiem komitetu oceniającego w akceleratorze "IDEA Global".
Jest doradcą, trenerem i konsultantem. Prowadzi szkolenia oraz kursy. Wykonuje badania oraz ekspertyzy e-marketingowe. Jest autorem książki „E-commerce – sztuka budowania zaufania” oraz współautorem m.in. „E-marketing – kompendium dla menadżerów” oraz „Content Marketing – współczesny poradnik po marketingu treści”.
Posiada stopień naukowy doktora w dyscyplinie nauki o komunikacji społecznej i mediów z zakresu e-commerce (pozacenowe elementy wpływające na sprzedaż w sklepach internetowych).