Specjalizacja:
E-marketing / e-biznes, social media, Zarządzanie projektami, nowe media, motywacja, wideo, networking, edukacja, Leadership, reklama na fb, budowanie marki
Prezes agencji reklamowej San Markos i eventowej Master Brand. Manager, strateg kreatywny, konsultant.
Pracował m.in. dla Pekao SA, BNP Paribas, PZU, Baltona, PKN Orlen, Orange, Ekstraklasa, PayPal, PZPN, Martyny Wojciechowskiej, Continental, Vision Express, Metlife, a także dla firm z branży mediowej, bukmacherskiej i e-commerce.
Ekspert ds. komunikacji cyfrowej, mediów społecznościowych, content i influencer marketingu. Wykładowca i kierownik specjalizacji na wydziałach Dziennikarstwo i Nowe Media oraz Socjologia w Collegium Civitas.
Wcześniej szef komunikacji i PR LifeTube, szef działu online National Geographic, National Geographic Traveler, magazynów Focus i Coaching. Pracował także w Gazeta.pl, naTemat, TVN CNBC.
Pracował m.in. dla Pekao SA, BNP Paribas, PZU, Baltona, PKN Orlen, Orange, Ekstraklasa, PayPal, PZPN, Martyny Wojciechowskiej, Continental, Vision Express, Metlife, a także dla firm z branży mediowej, bukmacherskiej i e-commerce.
Ekspert ds. komunikacji cyfrowej, mediów społecznościowych, content i influencer marketingu. Wykładowca i kierownik specjalizacji na wydziałach Dziennikarstwo i Nowe Media oraz Socjologia w Collegium Civitas.
Wcześniej szef komunikacji i PR LifeTube, szef działu online National Geographic, National Geographic Traveler, magazynów Focus i Coaching. Pracował także w Gazeta.pl, naTemat, TVN CNBC.