Jeden z założycieli i wieloletni Bwiceprezes firmy deweloperskiej Bloober Team S.A. (twórców m.in. "hidden horrorów" Layers of Fear czy Observer), ostatnio zainteresowany AR/VR pod kątem:
– przesiewowych/wczesnego rozpoznania badań diagnostycznych/rehabilitacji zaburzeń rozwojowo-poznawczych (np. afazji czy autyzmu),
– zastosowań AR/VR w medycynie (m.in. rozszerzanie percepcji osób tracących wzrok)
– oraz nowych form narracji związanych z nową formą interaktywnego doświadczenia (z naciskiem na systemy konwersacyjne oraz "efekt"/"burzenie" tzw. "piątej ściany" czy zatarciem podziału pomiędzy 'graczem' a 'bohaterem')
– przesiewowych/wczesnego rozpoznania badań diagnostycznych/rehabilitacji zaburzeń rozwojowo-poznawczych (np. afazji czy autyzmu),
– zastosowań AR/VR w medycynie (m.in. rozszerzanie percepcji osób tracących wzrok)
– oraz nowych form narracji związanych z nową formą interaktywnego doświadczenia (z naciskiem na systemy konwersacyjne oraz "efekt"/"burzenie" tzw. "piątej ściany" czy zatarciem podziału pomiędzy 'graczem' a 'bohaterem')