Warsztaty budowania społeczności / Community Management
- Co to jest społeczność?
- opis zjawiska i jego geneza
- po co budować społeczności?
- Rola community managera
- co robi community manager?
- po co organizacji community manager?
- Społeczność on-line vs. off-line
- Od czego zacząć budowanie społeczności? Jak pozyskać pierwszego uczestnika / użytkownika?
- Strategie community managementu (budowanie zaangażowania, pozyskiwanie nowych uczestników, trafianie do grup docelowych, jak zwiększać aktywność)
- zaprezentowanie możliwości
- przykłady i anty przykłady
- Implementacja strategii
- narzędzia community managera oraz narzędzia służące do monitorowania aktywności społeczności, narzędzia pozwalające ocenić postęp w pracy, kanały komunikacji
- Jak rozwiązać problemy w organizacjach przy użyciu strategii community managementu? Praca na własnych case’ach
Zapraszamy wszystkich zainteresowanych tematem: liderów środowiskowych, branżę technologiczną, twórców aplikacji, przedstawicieli organizacji pozarządowych i społeczności lokalnych, osoby zajmujące się społecznościami profesjonalnie, jak i amatorsko oraz świat biznesu.
Uczymy jak wokół idei, organizacji lub marki zbudować zaangażowaną społeczność. Wiemy jak zrobić to w świecie off-line oraz on-line.
Podczas szkolenia pokażemy, jak społeczność budować, powiększać, animować i jak nią zarządzać. Zaprezentowane zostaną autorskie strategie community managementu.
Liczba miejsc ograniczona: 18
Zgłoszenia:
1. Na zgłoszenia poprzez formularz czekamy do 16-września
2. 17-września każdy dostanie maila z informacją o potwierdzeniu uczestnictwa (w przypadku dużej liczby chętnych, tak jak to było przy poprzednich edycjach, będziemy zmuszeni ograniczyć liczbę uczestników do 18 osób)
Koszt: 200 PLN + VAT (246 PLN - wystawiamy faktury)
Płatność gotówką na miejscu.
- Katarzyna Wabik - community konsultant, były community manager (Yelp, Lifetramp). Zbudowała od zera do kilku tysięcy aktywnych użytkowników, lokalną społeczność wokół Yelpa w Krakowie. Yelp to popularny portal i aplikacja z recenzjami miejsc usługowych w miastach na całym świecie, która aktualnie notuje 100 milionów odwiedzających miesięcznie. Katarzyna obecnie dzieli się swoją wiedzą i doświadczeniem w zakresie budowania społeczności. Szkoli, jak również wdraża strategie budowania społeczności w firmach i start-upach. Współpracowała w tym zakresie m.in. z: Idea Bankiem, aplikacją Haiz, Uniwersytetem Dzieci, JCC Krakow, Leaware, High School Of New Media, Instytutem Dizajnu w Kielcach.
- Bartłomiej Świstak Piotrowski - networker, business development manager, zajmuje się budowaniem społeczności od 2010 roku.
Twórca TEAM Kraków (klubu rozwojowo-networkingowego), Startupunity (projektu dotyczącego społeczności startupowych), startupuj.pl (marki szkoleniowej) oraz Startupmind (spotkań kreatywnych dla startupów).
Mocno zaangażowany w #omgkrk, Narzędziownię oraz Centrum Obywatelskie. Lokalny lider i organizator protestów przeciwko ACTA w 2012 roku.
Prowadził szkolenia/konsultacje z budowania społeczności i sieciowania dla: Fundacja My Pacjenci, Muzeum Śląska Opolskie - projekt EDUKO w ramach Bardzo Młodej Kultury, Wojewódzkiego Domu Kultury w Kielcach i kilkunastu innych organizacji.
Od lat wspiera integrację lokalnych środowisk przedsiębiorców, startupowców oraz NGO i ruchów nieformalnych.
PS. To nie jest szkolenie z social mediów! :)