Strategiczny Employer Branding
Program:
Dzień 1.:
- Employer & Employee Branding. Synergia marek. Punkty styku z marką (Candidate & Employee Experience).
- Osobowość marki. Emocje marki. Potencjał i ograniczenia marki.
- Strategia EB: definicja, etapy, ryzyka, korzyści.
- Budowa Zespołu Projektowego. Role, cele, obszar zaangażowania.
- Budowa Zespołu Strategicznego. Role, cele, obszar zaangażowania.
- Benchmark działań konkurencji.
- Audyt marki pracodawcy: badania ilościowe oraz jakościowe. Ćwiczymy metody!
- Mapa Interesariuszy oraz Grupy Docelowe pracodawcy. Tworzenie person. Projektowanie działań dla pracowników.
Dzień 2.:
- Projektowanie Employee Value Proposition. Filary marki i najważniejsze pojęcia. Projektowanie działań dla kandydatów.
- Cele strategiczne. Plan działań EB.
- Analiza działań i kampanii EB wybranych pracodawców.
- Archetypy marki. Wybór archetypu głównego i archetypów wspierających.
- „Tone of voice” marki pracodawcy jako podwaliny do strategii komunikacji. Tworzenie contentu i/lub scenariusza postów w wybranym kanale Social media.
Nie wierzę w PowerPointa. Uważam, że szkolenie oparte wyłącznie na tym narzędziu nie ma tak naprawdę ani owego „powera”, ani zwłaszcza tego „pointa”. A te aspekty są przecież najważniejsze, jeśli trener chce rzeczywiście zaangażować uczestników. Chociaż czasy sprzyjają przekazywaniu wiedzy tylko poprzez prezentację pp, ja staram się jak najwięcej przekazać w formie warsztatowej. Tak abyście nie tylko dowiedzieli się o strategii EB jak najwięcej, ale też doświadczyli jej najważniejszych elementów.
Wiem, co mówię. Jestem przewodniczką po świecie EB od ok. 15 lat. Wspieram pracodawców nie tylko w projektowaniu strategii, ale również w definiowaniu Employee Value Proposition czy w budowaniu punktów styku z marką pracodawcy. I to przy dogłębnym poznaniu grupy docelowej prowadząc wśród niej badania marki.
W pracy projektowej pomaga mi to, że jestem certyfikowaną facylitatką oraz moderatorką metody Design Thinking. Bardzo często korzystam zatem z narzędzi ze świata Agile. Właściwie, ok. 80% czasu mojej pracy to realna praca z pracodawcami. Wierzę bowiem w „EB doing”, a nie tylko w „EB talking”. Dlatego wszystko o czym Wam opowiem i w co Was zaangażuję sprawdziłam w rzeczywistości, w konkretnym działaniu.
Na szlakach EB towarzyszyłam takim firmom, jak Dolby Poland, Deviniti, Hotel Qubus, Toyota, Carlsberg. Lidl, CCC, Grupa Allegro, Opera Software, Aquanet, Eurocash, Audiofon, HICRON, Oceanic, Cersanit, DULUX, Orsay, Limango, Credit Agricole, eurobank, Aryzta, BRUK, Idea Getin Leasing. Tych firm jest o wiele więcej, a ich pozytywny feedback znajdziesz w wielu miejscach na mojej www. To, co dla mnie jest ogromnie ważne, to to, że 80% z nich poleca mnie dalej innym organizacjom! Dowiedzcie się też co myślą o moich szkoleniach inni (opinie znajdziecie na dole strony). Zdecydowana większość z nich wraca do mnie w kolejnych szkoleniach lub zaprasza mnie do projektów wewnętrznych. Czy muszę dłużej Was przekonywać? :)