Logo Crossweb

Log in

No account yet? Forgot password

Przypomnij hasło

close Wypełnij formularz.
Na Twój adres e-mail zostanie wysłane link umożliwiający zmianę hasła.
Send

Motywacja i efektywność w biznesie – II edycja

Event:
Motywacja i efektywność w biznesie – II edycja
Event type:
Conference
Category:
HR
Date:
11.04.2025 (friday) - 12.04.2025 (saturday)
Language:
Polish
Price:
Paid
City:
Strona www:
Agenda:

Program

9:00 – 9.20

Rejestracja, poranna kawa

9.20 – 9.30

Przywitanie uczestników i otwarcie konferencji

9.30 – 10.00

Skąd jestem? – Anna Korcz

10.00 – 10.30

Ja jestem OK – Ty jesteś OK, jak utrzymać się w tej pozycji w relacjach zawodowych i prywatnych– Joanna Gosk

  • Cztery sposoby patrzenia na świat
  • Kiedy tracimy pozycję OK – OK?
  • Jak dawać feedback i komunikować swoje potrzeby i granice, szczególnie
  • w sytuacjach konfliktowych?
  • Jak zadbać o siebie w relacjach?

10.30 – 11.00

Jak realną praktyką kultury Servant Leadership tworzy świadome, odpowiedzialne i szczęśliwe organizacje przyszłości? – Marceli Opieczyński  

  • Po co światu Przywództwo Służebne?
  • Czego możemy się nauczyć od alternatywnych, naturalnych źródeł przywództwa?
  • Co gry planszowe mają wspólnego z samoorganizacją?
  • Lider jako menadżer energii
  • Dlaczego pokolenie „Z” chce pracować z Servant Leaderami?

11.00 – 11:20

Przerwa na kawę

11.20 – 11.50

Społeczny wymiar ESG: człowiek – jego potrzeby, wartości i rozwój w trendach zrównoważonego rozwoju – Wojciech Bablok

  • Istota ESG i kluczowe elementy z części S (social)
  • Regulacje i presja interesariuszy
  • Potrzeby i oczekiwania pracowników w kontekście zrównoważonego rozwoju
  • Strategia ESG – elementem motywacji, rozwoju pracowników i budowy przewagi konkurencyjnej

11.50 – 12.20

Intelektualny cud i katastrofa w zarządzaniu. Dlaczego nie osiągniemy celu bez kompetencji miękkich? – Joanna Delbar

  • Czy jesteśmy świadomi JAK osiągamy nasze cele?
  • Wartości i Misja Firmy – pusty slogan czy powszechna praktyka
  • Efektywność osiągana poprzez wartości, samoświadomość i współpracę

12:20 – 12.40

Emerging Change – fenomen zmiany kultury organizacyjnej – Lucyna Ławniczak

  • Przełomowe założenia metody uruchamiającej Dorosłego na pokładzie
  • Role w organizacji – co wolno robić managerom
  • Manager nie jest odpowiedzialny za jakość współpracy zespołu

12:40 – 13.30

Przerwa na lunch

13.30 – 14:00

Jak metodą Jogi Śmiechu tworzyć radosne, empatyczne i zintegrowane środowisko pracy? – Piotr Bielski

  • Co daje praktyka śmiechu pod kątem medycznym i psychologicznym?
  • Uwalnianie śmiechu a uwalnianie ekspresji emocji – inteligencja emocjonalna, bioenergetyka
  • Jak praktyka Jogi Śmiechu może pomóc w podnoszeniu morale zespołu i identyfikacji z firmą?
  • Ćwiczenia wykorzystujące śmiech (pogłębiony wydech) jako sposoby na podniesienie energii
  • Playfulness & naturalna kreatywność
  • Praktyka śmiechu a Storytelling

14:00 – 14.30

Dlaczego dyscyplina daje nam wolność? – Anna Gąsiorowska

  • Czy motywacja działa?
  • Samodyscyplina – klucz do sukcesu- jak to wypracować?
  • Odpowiedzialność zaczyna się od Ciebie
  • Nawyki i rutyny prawdziwych wymiataczy
  • Najważniejsza cecha, nad którą masz pracować
  • Twoje jedyne zadanie na drodze do sukcesu i wolności.

14.30 – 15.00

Wszystko co ważne zaczyna się od prostych pytań, odkryj swoją wewnętrzną motywację – Magdalena Górecka

  • Co nas w życiu napędza do działania?
  • Czym jest i skąd się bierze motywacja życiowa?
  • Motywacja wewnętrzna a zewnętrzna – która jest trwalsza?
  • Jak odnaleźć swoją życiową misję? Zadaj sobie odpowiednie pytania.
  • Co Twoja życiowa misja ma wspólnego z motywacją i efektywnością?

15:00 – 15.30

W zespole siła! Jak stworzyć́ dobry zespół – nie tylko w górach?

 – Kinga Baranowska

  • Co jest podstawą dobrego zespołu?
  • Co nas motywuje do działania?
  • Jak radzić sobie w sytuacjach trudnych, czy też konfliktowych w zespole?
  • Dlaczego warto mieć pasję?

15:30 – 16.00


Prelekcja w przygotowaniu – Adam Ringer

Description:

Szukasz pomysłu na to, jak motywować swój zespół?

Chcesz sprawdzić jakie metody, rozwiązania i pomysły mają dziś rację bytu?

Chciał(a)byś stworzyć zaangażowany i ambitny zespół?

Borykasz się z problemami wynikającymi z różnić pokoleniowych?

Nie wiesz jak w pełni wykorzystać potencjał różnorodności jaki drzemie w Twoim zespole?

Zapraszamy na II edycję konferencji „Motywacja i efektywność w biznesie”,

na której poznasz najnowsze trendy w zarządzaniu kompetencjami miękkimi i dowiesz się jak stosować w organizacjach współczesne osiągnięcia psychologii biznesu.

Cel konferencji

Celem konferencji jest pokazanie, jak w praktyce wykorzystać w organizacjach najnowsze trendy w zarządzaniu oparte o narzędzia psychologiczne. Zarówno dobór prelegentów, jak i warsztatów ma udowodnić, że bez zastosowania wiedzy ze współczesnej psychologii oraz posiadania kompetencji miękkich, współcześni liderzy nie osiągną efektywności wśród swoich zespołów.

W tym roku skupiamy się na dwóch głównych trendach: przekazywaniu zarządzania zespołom i budowaniu ich odpowiedzialności za decyzje oraz wykorzystywaniu pasji pracowników w budowaniu strategii firm.

U progu nowego, kolejnego roku daj się zainspirować do zmian!

Dlaczego warto i czego się dowiesz na naszej konferencji:

jak wykorzystywać pasje pracowników do budowania strategii firmy

jak tworzyć świadome, samozarządzające zespoły

jak motywować z uwzględnieniem różnych potrzeb psychologicznych

jak w praktyce stosować servant leadership

jak integrować wprowadzając niekonwencjonalne szkolenia

jak budować świadomą współzależność i współodpowiedzialność w organizacjach

  jak wykorzystywać różnorodność pokoleniową na korzyść firmy 

Kto najwięcej skorzysta z udziału w naszym wydarzeniu?

• HR Menedżerowie i HR Business Partnerzy, którzy chcą wspierać pozytywne zmiany w obszarze kultury organizacji

• Menedżerowie, na co dzień zarządzający zespołami, w tym: rozproszonymi, pracującymi w systemie hybrydowym, zróżnicowanymi

• Właściciele firm i zarządzający, którym zależy na budowaniu zespołów zmotywowanych i produktywnych

• Każdy, kto jest zainteresowany poszerzaniem swojej wiedzy o obszarze motywacji, zaangażowania i zarządzania różnorodnością


Lata dwudzieste pokazują, iż w organizacjach następuje wyraźny koniec ery jednego lidera i typu zarządzania z lat 90. poprzedniego wieku. Miejsce niedostępnego i dominującego szefa, budzącego strach pracowników zastępuje szef-kolega, który swoją wiedzą służy innym, szuka najlepszych rozwiązań razem z zespołem, jest uważny i słuchający, wyczulony na potrzeby pracowników. Jego kompetencje wykraczają znacznie poza twardą wiedzę, jest wyposażony w umiejętności miękkiego zarządzania, a jego głównym narzędziem zarządzania ludźmi jest zasada. Ja jestem ok – Ty jesteś ok.

Dobry lider w relacjach z podwładnymi powinien dążyć do kształtowania w nich samodzielnego myślenia i odpowiedzialności za własne działania. Odpowiednia partnerska i przyjazna atmosfera wsparcia i zaufania sprawi, że pracownicy sami zechcą przezwyciężać własne słabości, a czując się pewniej, chętniej podejmą nowe wyzwania, wykażą się kreatywnością, innowacyjnością i entuzjazmem.

Nie oznacza to, że lider ma wchodzić w relacje przyjacielskie, ważne jednak, żeby odznaczał się empatią i wrażliwością wobec współpracowników. Musi zachowywać równowagę między potrzebą afirmacji a asertywnością oraz stanowczością, a także szalenie ważną konsekwencją w egzekwowaniu przyjętych założeń.

Firmy coraz częściej sięgają po narzędzia psychometryczne, stawiają na celową różnorodność pokoleniową i szkolenia z kompetencji miękkich, wprowadzają regularne zajęcia jogi, tai- chi, medytacji, konsultacje psychologiczne. Zachęcają pracowników do dzielenia się swoimi pasjami, często wykorzystując je do budowania strategii firmy. Osiągają sukces w trudnych, dynamicznych czasach dzięki otwartości liderów na budowanie atmosfery zespołowości, życzliwości, szacunku i świadomości, że jesteśmy różni i właśnie ta różnorodność może zagwarantować firmie sukces.

Do zdobywania nowych kompetencji miękkich ciągle potrzebna nam jest praca nad samoświadomością, na kształtowaniem samodzielnego myślenia, wyznaczania celów i ich realizacji. Potrzebna nam praca nad pozbywaniem się złych nawyków, nad tym co robi bałagan w głowie i nie pozwala iść na przód. Jak mówi Richard Branson „Złe nawyki i lenistwo to wrogowie osiągania celów. Nie pozwalają nam iść naprzód. Lecz kto właściwie odpowiada za taki stan rzeczy? To my sami bywamy leniwi lub posiadamy demotywujące nawyki. Zatem to od nas zależy, czy sytuacja się zmieni, czy nie. Kontrola jest w Twoich rękach, decyzje w Twojej głowie, a chęć do zmiany sytuacji w Twoim sercu.

Profile of employers

Similar events

There are no upcoming events for these parameters in the Crossweb database.
Do you know about an event? Please add it.