Mierzenie efektywności komunikacji wewnętrznej
Program
I Podstawy i definicje
II Rodzaje pomiarów w komunikacji wewnętrznej
III Określenie celów dla komunikacji wewnętrznej
IV Pomiary efektywności kanałów oraz narzędzi komunikacji wewnętrznej
V Audyt i ankiety komunikacji wewnętrznej
VI Prezentowanie danych i wyników pomiarów
Poziom podstawowy to szkolenie dla osób, które dopiero rozpoczynają przygodę z pomiarami i chcą dobrze zrozumieć związane z nimi zagadnienia.
Podczas tego szkolenia poznasz definicje: OKR i KPI. Dowiesz się, w jaki sposób mierzyć efektywność kanałów, jakość dystrybuowanych treści czy też ich wpływ na zachowanie pracowników. To szkolenie pozwoli Ci także poznać różne rodzaje pomiarów oraz mierników komunikacji, tak abyś po szkoleniu mógł_mogła wdrożyć pomiary ilościowe i jakościowe w Twojej firmie. W ramach pracy warsztatowej każdy_a z uczestników_czek będzie mógł_mogła wypracować cele dla komunikacji oraz opracować plan pomiarów efektywności komunikacji w swojej firmie.
Dla kogo?
Dla osób projektujących kampanie komunikacyjne,
Dla osób, odpowiedzialnych za wdrażanie i optymalizacje kanałów komunikacji wewnętrznej,
Dla osób, które ustalają cele i są odpowiedzialne za mierzenie efektywności działań,
Dla profesjonalistów odpowiadających za optymalizacje działań w obszarze komunikacji wewnętrznej.
Wiedza i umiejętności po szkoleniu:
Znajomość żargonu pomiarowego (znaczeń pojęć),
Definiowanie celów oraz KPI dla komunikacji wewnętrznej,
Wykorzystywanie i optymalizacja narzędzi do pomiarów.
Mierzenie efektów kampanii informacyjnych,
Mierzenie skuteczności działań komunikacji wewnętrznej,