Kontynuujemy podsumowanie 2024 roku. Tym razem przyjrzeliśmy się danym dotyczącym wystapień. I po raz drugi publikujmy w
Cykliczne wydarzenia marketingowe w Warszawie
Wydarzenia marketingowe w Warszawie stanowią doskonałą okazję na poszerzenie wiedzy oraz nawiązanie nowych znajomości z ciekawymi osobami z branży. Jakie spotkania odbywają się regularnie? Które są płatne, a które nie? Wszystkiego dowiesz się z naszego zestawienia.
Czwartek Social Media Warszawa
Czwartkowe Spotkania Social Media na dobre zadomowiły się na polskiej scenie wydarzeń marketingowych. Odbywają się w kilku dużych miastach, ale to w Warszawie funkcjonują one najdłużej.
Jaka jest formuła wydarzenia? To luźne spotkania w klimacie BarCampu — w miejscach, gdzie można wygodnie usiąść, zamówić ulubiony napój i poznać osoby z branży. Podczas spotkań przedstawiane są zazwyczaj 3 ok. półgodzinne prelekcje, jest czas na pytania oraz rozmowy z prelegentami podczas networkingu.
Czwartek Social Media w skrócie
Cykl: Czwartek Social Media w Crossweb
Odpłatność: brak
Częstotliwość: zazwyczaj 1 w miesiącu
Aula Polska Warszawa
Aula Polska powstała w 2007 roku — założyli ją Krzysztof Kowalczyk i Artur Kurasiński. Aula ma na celu promocję przedsiębiorczości technologicznej i wsparcie rozwoju polskich przedsiębiorstw, innowatorów i startupów. Aula Polska to najstarsza tego typu inicjatywa w Polsce, a pod jej szyldem odbyło się już ponad 200 spotkań.
Prelekcje w ramach wydarzeń nie zawsze poruszają tematy stricte marketingowe. Pozwalają poznać wiele zagadnień, które z marketingiem wiążą się w różny sposób, dzięki czemu są dobrym sposobem na poszerzanie biznesowych horyzontów.
Aula Polska w skrócie
Cykl: Aula Polska w Crossweb
Odpłatność: w zależności od wydarzenia
Częstotliwość: zazwyczaj 1 w miesiącu
CRASH Mondays Warszawa
Cykl wydarzeń CRASH Mondays narodził się w Krakowie, jednak szybko pojawił się także w innych polskich miastach — w tym w stolicy. Celem spotkań jest — jak piszą sami organizatorzy — zderzenie marketingowej teorii z rzeczywistością.
Formuła spotkań jest podobna, jak w przypadku Czwartkowych Spotkań Social Media, jednak inaczej wygląda dobór tematyki. O ile podczas Czwartków tematy prelekcji wybierają sami prelegenci, o tyle Poniedziałki za każdym razem mają jeden motyw przewodni. Kilka przykładów, które zostały przerobione na spotkaniach, to m.in. marketing offline, nowe media w marketingu czy employer branding.
CRASH Mondays w skrócie
Cykl: CRASH Mondays w Crossweb
Odpłatność: brak
Częstotliwość: zazwyczaj 1 w miesiącu
Poranek z email marketingiem Warszawa
Poranek z email marketingiem organizowany jest przez Freshmail już od 2012 roku. Coroczne tournée to szansa na zdobycie wiedzy na temat email marketingu od specjalistów z branży, poznanie najnowszych trendów oraz networking. Spotkania odbywają się rano, co dla wielu osób może być miłą odmianą w stosunku do całodniowych konferencji czy wieczornych meetupów.
Poranek z email marketingiem w skrócie
Cykl: Poranek z email marketingiem w Crossweb
Odpłatność: tak
Częstotliwość: raz w roku
Turkusowe Åšniadania Warszawa
Turkusowe Śniadania to spotkania poświęcone różnym zagadnieniom związanym z turkusowym zarządzaniem — czyli strategii, w której nie występują stanowiska kierownicze, a działanie zespołów opiera się na pomocy, odpowiedzialności i współpracy.
Śniadania zaczynają się, zgodnie z nazwą, od wspólnego posiłku. Ciąg dalszy miewa różne formy — networkingowi może towarzyszyć prelekcja, warsztaty lub dyskusja. Każde spotkanie ma także ustalony z góry temat.
Turkusowe Śniadania w skrócie
Cykl: Turkusowe Åšniadania w Crossweb
Odpłatność: brak
Częstotliwość: zazwyczaj 1 w miesiącu
Marketingowe TÅ‚uste Czwartki
Marketingowe Tłuste Czwartki to cykl spotkań, który skierowany jest do marketerów chcących uczyć się od specjalistów w swoich dziedzinach. Organizatorzy podkreślają, że spotkania są pozbawione reklam, interaktywne i pełne mięsa. Lokalizacja w ciekawej przestrzeni w centrum Warszawy dodatkowo zachęca do udziału.
Każdy Czwartek ma swój motyw przewodni — były to już m.in. storytelling, service design dla marketingowców czy influencer marketing.
Marketingowe Tłuste Czwartki w skrócie
Cykl:Marketingowe TÅ‚uste Czwartki w Crossweb
Odpłatność: bezpłatne
Częstotliwość: zazwyczaj 1 w miesiącu
Blog - najnowsze wpisy
Zebraliśmy dla Was informacje, jakie treści najczęściej czytaliście w Crossweb w minionym roku. W ten sposób powstał ran
Jako entuzjastka nowych technologii i regularna uczestniczka branżowych wydarzeń, zawsze szukam konferencji, które nie t
Rok 2025 zapowiada się jako kolejny krok w rozwoju HR, pełen innowacji, wyzwań ifascynujących wydarzeń, które będą miały
Strony www dla firm zbudowane na miarę. O, jak dobrze to brzmi... i zaskakująco trafnie, jeśli bierzesz pod uwagę, jak d
WaysConf to dwudniowa konferencja dla wszystkich osób związanych z szeroko pojętym środowiskiem UX – projektantów, badac